Un produs Blogger.

luni, 25 august 2014

Eu sunt un om depresiv şi sângele meu e depresiv şi iată 450 de ml din sângele ăsta depresiv dacă va fi declarat bun va ajunge într-un trup vesel cine ştie unde.

Mă uit la un petic de hârtie. Pe acest petic scrie : 70,35. Acestea sunt kilograme. Ele se compun dintr-o pereche de pantofi uşori cumpărată acum 3 luni, o pereche de pantaloni cumpărată acum 10 luni şi o camaşă cu un nasture pe jumătate rupt cumpărată tot atunci + câteva sute de grame reprezentând şosete, maiou şi chiloţi + o curea cântărind 245 de grame. Ce mai ramâne sunt eu.

2 păreri:

cleosejoacă 28 august 2014 la 21:21  

În cele de mai sus autorul doreşte să ne arate că personajul nu purta ceas, lanţ cu cruce, cercei sau alte podoabe bărbăteşti.
De asemeni, autorul doreşte să arate ce mult este un trup faţă de cele pe care le poartă.
Mi-ar plăcea să nu mai citesc,aud,rostesc, gândesc cuvântul depresie vreo 5 ani. Să fie sancţionat carevasăzică. Şi înlocuit cu "îngheţată de fistic".

october 28 august 2014 la 23:52  

Aşa e. În momentul acela nu purta. Cu toate acestea personajul e convins că un ceas l-ar fi ajutat să se orienteze mai bine.
Desigur că personajul acceptă cuvântul fistic.

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP