Un produs Blogger.

joi, 21 mai 2015

Pasărea ceas şi pasărea pom pasărea mai stăm 5 minute şi pasărea dar ce facem noi aici pasărea limpede ca o apă de nu mă uita şi pasărea leagăn pasărea stol şi pasărea grâu pasărea mâine iată câte păsări pentru două păreri.

9 păreri:

Silly Girl 22 mai 2015 la 15:01  

de aia parca vorbesti pasareasca uneori? ;))

asa se explica.

october 24 mai 2015 la 11:18  

cred ca da.

Anonim 29 mai 2015 la 23:49  

pasărea dor de ducă și pasărea ghimpe, pasărea cu limbă de vulpe și pasăre cer și pasărea pași pierduți și pasărea rămas bun, pasărea minte-mă dulce, pasărea vitrină și pasărea uitătoare, pasărea hai și pasărea ghilotină, pasărea cu ierburi de leac, pasărea dună, pasărea strună, pasărea de fum
pasă rea

october 30 mai 2015 la 10:07  

pasărea cuib, pasărea de apă dulce ...
şi astea sunt doar păsările mici şi mijlocii.

Anonim 30 mai 2015 la 11:22  

nu, nu, faci o confuzie. astea sunt păsările de la margine. păsările mici sunt următoarele:
pasărea chin și pasărea spin
pasărea dor și pasărea mor
pasărea alb și pasărea colb
pasărea mir și pasărea fir
pasărea loc și pasărea troc
pasărea cum și pasărea scrum
pasărea lasă și pasărea arsă
pasărea chip și pasărea nuc
pasărea miau și pasărea bau
pasărea sfârr și pasărea brrr
pasărea nod și pasărea cod
pasărea ha și pasărea na
pasărea eu și pasărea leu

iar astea sunt doar cele de pe aripa stângă. te sfătuiesc să nu mă mai contrazici. știu numele tuturor păsărilor, chiar și pe-ale celor care stau mereu ascunse.

Anonim 30 mai 2015 la 11:25  

and they hum for me. hum hum hum just for me. sweetly like humming birds do :)

october 30 mai 2015 la 11:46  

păi dacă nu te-aş fi contrazis tu nu ai fi arătat aripa stângă. nu?
se pare că la jocul păsări mă baţi. va trebui să inventezi un joc la care să te bat eu. da?

Anonim 30 mai 2015 la 13:56  

:)) ca să fie armonie în univers?!

(Există deja unul la care nu te pot întrece sau tocmai întrecându-te pierd. Se cheamă: să scrii puțin și amețitor.)

october 30 mai 2015 la 14:56  

păi sunt leneş, Cleo, de aia scriu puţin. în ceea ce priveşte ameţitorul nu ştiu ce să spun. pe de altă parte nu ştiu dacă asta e un joc. e ca şi cum eu aş avea 1,83 şi tu ai vrea să mă învingi la 1,83. sau tu 1,67.
trebuie să găseşti alt joc. nu te grăbi. :)

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP