Un produs Blogger.

vineri, 24 iunie 2016

Ar trebui să ne întrebăm ce s-ar fi întâmplat cu noi dacă nu ar fi existat muzica rock. Dar la fel de bine am putea să ne întrebăm ce s-ar fi întâmplat cu noi dacă nu ar fi existat eclerele sau dacă cerul, dacă cerul nu ar fi fost verde.
Despre vrabia roşie nu ne întrebăm nimic, am stabilit mai devreme că ea nu există.
În schimb am putea să ne întrebăm ce s-ar întâmpla cu noi dacă nu am fi prinşi în această cameră.

2 păreri:

anka 28 iunie 2016 la 19:14  

Bine ai revenit! Mă temeam că ți-ai părăsit blogul ... sau că s-a întâmplat ceva. Ce ciudat să îți faci griji pentru o persoană pe care nu o cunoști...
Divaghez. Să reluăm: Bine ai revenit!

october 28 iunie 2016 la 23:38  

Mulţumesc!
Bine am revenit atunci! Sau bine am revenit atunci.
Nu s-a întâmplat nimic. Aşa cred.

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP