Un produs Blogger.

joi, 5 octombrie 2017

Sunteți alergic?
Nu. Dar vremea e frumoasă și lucrurile sunt toate la locul lor. Vă invit să le priviți.
Dar ce trebuia să mai faceți să primiți nota 10?
Credeți-mă, m-am gândit toată dimineața. Nimic.
Dar sunteți bucuros?
Uneori simt nevoia să fiu, însă acum mi-e sete. În plus e târziu.
Dar nu sunteți alergic, nu?
Niciodată. Știți? Ar trebui să vă mulțumesc. V-ați ținut promisiunea.
Lăsați. Nu face nimic. Am zis doar că n-o să plouă cât timp sunteți afară. Asta putea să facă oricine. Nu pentru asta ar trebui să-mi mulțumiți.
Dar atunci?
O să aflați dumneavoastră. Știți, e curios că ați pomenit de Matematică? Și eu m-am gândit la ea în ultimul timp. Îmi pare totuși rău că nu ați găsit ce căutați.
E posibil să fi greșit.
Știu. Dar nu credeți asta.

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP