Un produs Blogger.

luni, 2 iulie 2018

Am visat că eram într-un lagăr. Eram poate evreu sau altcineva care nu ar fi trebuit să fiu. Am văzut lucruri urâte acolo și mi s-au întâmplat lucruri la fel de urâte. La un moment dat unul dintre gardieni, probabil sătul de tot ce făcuse, a vrut să ne scape. Ne-a dat un fel de hârtii de trecere. Seara am ieșit pe poarta principală odată cu ceilalți care aveau dreptul să iasă. Eram ca și scăpat. Reușisem chiar să ajung la gara centrală de unde voiam să iau trenul spre o localitate pe care mi-o aminteam încă bine. Acolo am fost prins. Un obiect pe care îl luasem cu mine m-a dat de gol. Un lucru. M-am trezit când un gardian îndrepta arma spre mine.
Toată ziua am avut sentimentul că făcusem un lucru bun.

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP