Un produs Blogger.

miercuri, 25 iulie 2018

Azi am donat sânge. A fost a treia oară anul acesta. Data următoare va fi pe 15 octombrie. Am fost puțin mai neliniștit ca de obicei. Nu a lipsit nici de data aceasta teama că sângele meu va fi respins. Cred că asta mă neliniștește cel mai mult.
Ce este interesant e că la un moment dat trebuie să strigi numele următorului donator. Numele meu a fost strigat de o tânără căreia ulterior i s-a făcut rău. Când am plecat încă se mai odihnea. I-am spus la revedere și mi-a răspuns zâmbind. Am uitat ce nume am strigat.
M-am uitat iar la fișetul în care erau fișele donatorilor, un fișet inacceptabil de mic. Am aflat că fișele sunt ordonate alfabetic în funcție de anul nașterii. La un moment anul meu va dispărea și vor apărea alți ani. Conținutul acelui sertar va fi probabil arhivat.
După amiază am semnat pentru susținerea inițiativei de modificare a Constituției, Fără penali în funcții publice.

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP