Un produs Blogger.

sâmbătă, 13 aprilie 2019

Ideea e că în toate variantele sunt vinovat. Am citit toate poveștile și nu am găsit una în care să nu fiu vinovat. Pur și simplu nu a fost scrisă. Indiferent cât de mult greșesc ceilalți, întotdeauna e ceva ce dacă eu aș fi făcut ceilalți nu ar fi greșit. Vinovăția mea e totuși limitată în timp.

Dacă plouă, mergem să facem cumpăraturi. Magazinele sunt ca de obicei pline.
M-am obișnuit să mă curentez atingând diferite lucruri în magazin. Datorită vremii lucrul acesta ar fi trebuit să fie mai puțin probabil.

Seara ni se explică ceva, ni se spune că e ca și cum am încerca să vedem o portocală pe suprafața lunii. Pentru a ilustra o gaură neagră e folosit un măr.

Realitatea e ceea ce e cel mai probabil să fie.

Trebuie să cumpăr un obiect mic. Văd unul negru și mă hotărăsc să-l cumpăr când mă întorc, dar nu-l mai găsesc. Îi spun vânzătoarei că mai devreme am văzut un obiect negru, mic. Îmi spune că e adevărat dar că l-a vândut mai devreme. Cel mai apropiat de un obiect negru, mic e unul verde.

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP