Un produs Blogger.

sâmbătă, 27 iunie 2020

Niciodată nu e prea târziu să înveți să te dai cu patinele cu rotile. Îți cumperi o cască; îți protejezi coatele, dar nu și genunchii. Nu îți pasă de cei care se uită ciudat la tine. E sâmbătă. Un câine latră când te vede. Câinii își permit să-și exprime gândurile, îți spui.
Tipul care așteaptă cu tine la semafor probabil te judecă și el. Deși la fel de posibil e să nu vadă nimic din ce se întâmplă. Dacă te judecă probabil își spune că suferi de fragilitatea oaselor.

Dau o tură lacului. Când mă întorc o văd abia ținându-și echilibrul. Are aproape 30 de ani. Poate puțin peste.
Mă gândesc că undeva e o piesă de puzzle în plus. Asta mă încurcă.
Ajut un copil să-și înalțe zmeul. Îmi dau seama că fac totul greșit.
Cuvântul care îmi trece prin minte e disproporționat.

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP