Un produs Blogger.

sâmbătă, 19 martie 2022

Naum scrie po(h)eme. Naum spune: Vreau să desenez un dreptunghi ca să-mi recapăt încrederea în oameni.
Și atunci toți desenăm câte un dreptunghi.

În Rusia cuvintele război și invazie sunt interzise.
În Rusia o fată a protestat ținând în mână o coală albă și a fost arestată.
În Rusia un milion de oameni nu au ieșit pe străzi.
Un ziarist rus a spus: „Eu nu mai am „țara mea”, pentru că ea aparține prietenilor lui Putin. Iar acum nu mai am nici „restul lumii”, pentru că Rusia este izolată”.
Să trăiești în prezent înseamnă să trăiești sub bombardamentele avioanelor rusești.
Noi, ceilalți, trăim în ceva care nu e nici trecut, nici prezent.
Noi suntem restul lumii, adică ce a mai rămas după ce Rusia a distrus tot.

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP