Un produs Blogger.

in interiorul unei zile

luni, 6 aprilie 2009

Nu te asteptai, nu? a intrebat ea dandu-mi opt covrigi din aceia mari.
Nu, nu ma asteptam, am raspuns eu parca vrajit de felul in care m-a intrebat. Nu ma asteptam ca tu sa-mi aduci opt covrigi mari, dintre care doar doi sunt ai mei, tu, dintre care doar o parte esti a mea, partea ta imaginara, cea mai frumoasa parte, cea mai tandra, cea mai inalta, cea mai vie si visatoare forma a ta. De ce sa ma astept cand tu nu intarzii niciodata?
Si, desi imi cumpar de ceva timp covrigi de la acelasi chiosc, acestia au fost cei mai buni covrigi pe care i-am mancat vreodata. Probabil ca te-ai asigurat dinainte ca vor fi asa, altfel nici nu ai fi vrut sa-i aduci. E ca si cum i-ai fi facut chiar tu. Dar nu te-am intrebat daca stii cum se fac covrigii, pentru ca e posibil sa-i fi facut fara sa stii. Mie mi se intampla sa fac multe lucruri asa.

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP