Un produs Blogger.

joi, 12 noiembrie 2009

Nu mă lasă să dorm, dar nu în felul acela. La fiecare două ore mă trezesc, mă gândesc la ea şi apoi adorm la loc. Azi m-am trezit la 7:30, foarte târziu. Probabil că mă ajunsese oboseala, mă lovise şi mă trântise la pământ, pe covor. Nu mi-am băut cafeaua, am plecat aşa cum m-am trezit, totuşi la 7:50. Nu am avut timp să verific de mai multe ori dacă am închis robinetele de apă caldă şi rece, aragazul, luminile&televizorul, iar ăsta e pentru mine un mod riscant de a trăi. Pe drum am căpătat nesiguranţa asta: nu ştiam dacă încuiasem uşa. La serviciu mi-am dat seama că mă înşelasem amarnic, că ziua raportului(ziua R) nu era 13nov., ci chiar 12, ziua în care mă aflam şi eu. Nu înţeleg cum am putut să trăiesc cu impresia de 13nov.timp de două săptămâni. Totuşi, trei persoane au fost înţelegătoare cu mine.
Şi ziua continuă.

Mergeam încet, vântul îmi făcea bine, îmi aminteam de primele zile de serviciu când, necunoscând pe nimeni, ieşeam în pauză de masă să mă plimb. Dar sunt un prost, uşa era încuiată.

1 păreri:

Anonymous 12 noiembrie 2009 la 19:18  

M-am intors odata din drum, fiindca aveam impresia ca a ramas fierul de calcat in priza. Nu a ramas, dar macar n-am stat toata ziua pe jar.

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP