Un produs Blogger.

sâmbătă, 2 august 2014

Eu am un pix. E un instrument al tăcerii. Îl am de ceva timp. E un pix bun, în fiecare zi i se curăţă puţin vopseaua. Îl folosesc pentru a îngroşa puncte, sau pentru a trasa linii, sau pentru cifre. Niciodată nu am scris vreo literă cu el. Îl port cu mine tot timpul. Când dorm, îl ţin sub pernă. Dacă cineva îmi cere un pix îi spun că nu am. S-ar putea totuşi să-l observe şi atunci îi spun că nu scrie. S-ar putea totuşi să se mire. Dar asta durează prea mult. De regulă nimeni nu se miră dacă durează prea mult.
Îmi place mult să ştiu că am un pix. Unul din minunatele instrumente ale tăcerii.

11 păreri:

cleosejoacă 3 august 2014 la 18:46  

Nu vă supăraţi, aveţi cumva un pix?

october 3 august 2014 la 19:45  

Chiar am un pix. Dar de unde ştiţi?

cleosejoacă 3 august 2014 la 22:20  

Cred că... am avut o presimţire. Păreaţi un domn pregătit să noteze ceva, ştiţi? O postură care trădează nevoia de a însemna... Vă sfătuiesc să nu-l împrumutaţi nimănui. Oameni fac tot soiul de gesturi frivole, lasă lucruri pe unde apucă, pixuri, dureri, umbrele, tăceri ş.a.

october 4 august 2014 la 00:23  

Sunt sigur că dacă v-aş împrumuta pixul mi-l veţi restitui. Chiar am să vi-l împrumut. Am doar o rugăminte, să-mi arătaţi ce aţi scris cu el. Nu acum. Se poate şi mai târziu.

cleosejoacă 4 august 2014 la 21:05  

Ştii, O., apropos de scrisuri simultane. Nu ştiu dacă ai apucat să vezi că am scris laolaltă şi separat despre tăceri minunate. :)

october 5 august 2014 la 18:03  

Da chiar. De ce facem asta?

cleosejoacă 5 august 2014 la 19:09  

Cred că pixul e în culpă.

october 5 august 2014 la 19:21  

Ei lasă că e doar un pix. Important e ca noi să avem alibi.

cleosejoacă 5 august 2014 la 22:05  

Mare păcat. Era un pix deosebit. Saluta mereu, îi cumpăra pâine doamnei Ionescu de la parter, medicamente la nevoie. Nu aş fi crezut niciodatā că ar fi capabil de aşa ceva. De fapt, nici acum nu cred. Probabil din cauza anturajului. Ştiţi cum e, anturajul...

october 5 august 2014 la 22:29  

Nu ştiam că făcea comisioane pentru doamna Ionescu. În schimb îl văzusem de câteva ori în compania Violetei de la patru, ştii tu, tipa aceea blondă, cred că ai împrumutat nişte cărţi de la ea. Toată lumea vorbea de ei, nimeni nu înţelegea ce văzuse Violeta la el. Oricum, se pare că el ar fi ajutat-o să obţină un preţ bun când şi-a vândut apartamentul şi s-a mutat în Franţa. După aceea, o perioadă nu a mai ieşit din casă. Nu se ştie de ce. Atunci cred că s-a apucat să bea.

cleosejoacă 6 august 2014 la 12:04  

Ce ţaţe pitoreşti am făcut!

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP