Un produs Blogger.

miercuri, 3 septembrie 2014

Uneori îmi mai aduc aminte câte o vorbă Cine a spus asta mă întreb totul se întâmplă ca într-un concurs cu premii televizat cu cât vorbele sunt mai banale cu atât îmi e mai greu să identific autorul sau autoarea dar am cam tot timpul din lume mereu am cam tot timpul din lume şi când mă spăl pe dinţi şi când deschid o carte sau închid uşa pregătindu-mă să ajung undeva şi până la urmă ghicesc cine a spus aia sau aialaltă apoi o iau de la capăt proaspăt şi nevătămat cu tot timpul din lume.

4 păreri:

Anonim 4 septembrie 2014 la 22:46  

ba eu am tot timpul din lume oarecum dumnezeu ştie cât a rămas de fapt ăsta rămasul îmi vâjâie pe lângă urechi ca -n accelerat şi nu disting ce -mi spune poate -i important sau poate minte şi el de nevoie săracul cu apocalipsele astea la ofertă de intră chiar din răsărit zilele -n sac clipe din care câte unele licăresc poate - s doar insecte nătânge atrase de bulbii ...

october 5 septembrie 2014 la 15:10  

toată lumea are tot timpul din lume. toată lumea are aceleaşi semne din naştere.

cleosejoaca 8 septembrie 2014 la 21:10  

ai toată viaţa înainte. ca momo. :)

october 8 septembrie 2014 la 23:34  

A, da. Am cartea. Însă nu e chiar în faţa mea.
Mai devreme aveam înaintea mea, Speranţa : O tragedie. CIteam câteva pagini.
Tu?

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP