Un produs Blogger.

marți, 28 octombrie 2014

Acum sunt gata. S-a pus şi ultima cărămidă la edificarea mea. Ştiu cu precizie de unde până unde mă întind, până la ce adâncime pot să ajung, şi în ce încăpere e mai potrivit să aştept ivirea zorilor de toamnă. Acum e ok. Poţi să mă strigi. Sunt la celălalt capăt al fumului.

4 păreri:

cleosejoacă 30 octombrie 2014 la 11:30  

Acum sunt pregatit. S-a dus şi ultima cărămidă din edificarea mea. Ştiu cu precizie de unde până unde vin, până la ce adâncime pot să respir, şi în ce încăpere e mai potrivit să nu aştept ivirea zorilor de toamnă. Acum poţi să mă învingi. Sunt la celălalt capăt al filmului.

october 30 octombrie 2014 la 12:37  

Cred că da.
Dar unde s-a dus și ultima cărămidă? Sper că nu și-a luat zborul. Cărămizile nu au încă brevet de zbor. Deși sunt pe listă.

cleosejoacă 31 octombrie 2014 la 10:01  

Nici fluturii nu au brevet de zbor :)

october 31 octombrie 2014 la 10:44  

Dacă nu mă înșel mă gândeam în felul următor: tot ceea ce nu zboară ca să zboare are nevoie de brevet de zbor. Tot ceea ce zboară în mod natural nu. Oricum e musai să țină legătura cu turnul de control.

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP