Un produs Blogger.

luni, 17 noiembrie 2014

Poate că ar mai fi multe de spus dar ele se spun în orice clipă.
Mă uitam la nişte frunze moarte voiam să-mi fac din ele un bulgăre intenţionam să-l arunc cât mai departe apoi să fug să-l prind nu voiam să mă întrebe nimeni nimic cum se face că ajungeam mereu înaintea bulgărelui cum se face că nici după cinci aruncări bulgărele nu se destrăma cum se face că în oraşul ăsta nimeni nu se mira că un bulgăre din frunze moarte trece pe deasupra lor ca o pălărie albă.

2 păreri:

cleosejoacă 27 noiembrie 2014 la 11:39  

Citând ilustrul anonim: priveşte cerul!

october 27 noiembrie 2014 la 11:59  

Sau cum s-ar spune Citește cerul!
Știi, și eu am văzut postarea asta pe un perete. S-a întâmplat brusc. La fel cum se întâmplă cu copacii în nu știu ce anotimp.

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP