Un produs Blogger.

luni, 24 august 2015

Îmi este foarte greu să mă refac. De aceea uneori când mă trezesc din somn îmi refac mai întâi mâna stângă sau piciorul stâng.
După ce mă trezesc, în pat, de regulă, mai stau cinci minute.
Dar îmi este tot mai greu să refac realitatea din jurul meu. De aceea după ce construiesc tot, dar absolut tot, îmi mai rămâne cam o mână de nisip.
După fiecare trezire îmi rămâne câte o mână de nisip, deşi eu construiesc de fiecare dată tot, absolut tot.
Cu mâinile astea de nisip nu ştiu ce să fac.

5 păreri:

Anonim 25 august 2015 la 10:12  

sa construim castele in Spania... (spuse ea)

october 25 august 2015 la 14:14  

asta e partea ușoară.
să găsim mai întâi Spania.

ultimulunicorn 26 august 2015 la 13:24  

pai mergem dupa soare.

october 26 august 2015 la 13:53  

cred că așa ne spune și cântecul.
one day you'll look to see I've gone, for tomorrow may rain, so I'll follow the sun.

ultimulunicorn 28 august 2015 la 12:53  

desi mie imi place mai mult ploaia. eu cred ca raman s-o astept.

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP