Un produs Blogger.

duminică, 22 aprilie 2018

1 păreri:

Anonim 29 ianuarie 2020 la 02:36  

:-) thx! pentru pagina dar se vede ca imi place sa alerg pana obosesc, o clipa mi-a sarit inima ca le-ai sters si apoi m-am linistit fiindca am numarat zilele, mi s-a parut la un moment dat o distanta mai mare intre ele
Am observat inaintea ta ca am inceput sa vorbesc mult, si pentru mine a fost o surpriza, dar m-am lasat asa. Da, sigur, subtextualitatea si densitatea per unitate , cat si metatextul e mai respectabil! Dar asta nu inseamna inchidere? In aziul acumului risc diluția de fond fiindca stiu ca mai importanta decat parerea despre mine e deschiderea Animei mele! Vreau sa ma las intr-o alta voie a mea. Sa-mi dau drumul cand am cârcei, sa ma exibez chiar daca ma costa, sa fiu proasta cand sunt, sa fiu buna si ne-buna cand sunt, sa fiu aroganta (cand nu sunt, poate asa putin, ca o razvratire), sa scot femeia aia din mine ca toate femeile si nu ca o Insingurare! care compileaza si da doar rezultatul. Fiindca rezultatul e ceva finit. Am incredere in rubiconul meu ca pana la urma va scoate ”T”-ul. De fapt, cred ca el vrea sa-l scot de-acolo. Vorbesc mult, vorbesc pana gasesc cuvinte de nespus. E o toană, acum sunt tranzitata de… lună iar luna e o planeta usoara, care se misca repede, sper sa nu i se faca rau.
Nu am scris ca sa ma citesti cu neapărare :), am scris fiindca vreau sa fiu cum sunt in timpul in care simt ca sunt. Multa-putina-tuta-netuta, ma vreau asa, un pic tută, un pic mai tută si mai puternică. Sa nu-mi mai caut apărare in afara. Vreau in mine apararea mea.

Resemneaza-te, a fost o autoexplicatie minima! :))

Stai, stai, ca n-ai scapat inca. Mai am, sa stii cum se vede la mine textul tau de-acum. Si dac-ar fi numai atat…

Excelent! M-ai pus la punct, punct cu punct. Ceea ce nu-i de colo. Ai avut ac de cojocul meu. Pentru asta te iubesc, ma echilibrezi. Nu ma lasi sa devin ridicolă. Mai inainte, nu ma lasai sa cad. Pentru asta te-am iubit. Mai ales cand alergam prin tufisuri lingându-mi lăbuțele zgâriate, tu ma ridicai, nu-ti era rusine de prostiile pe care le făceam, aveai incredere in mine, mai mult decat aveam eu in mine. In plus, stiai sa pui plasturi fara sa râcâi si rana. (Asta chiar e o indecență fiindcă e nepoetică) dar ai fost Steaua mea Polara cand ma balanganeam ca o lostriță amețită din val in val. Dupa asta ma puteam iar orienta. Stai linistit, acum nu mai am de ce sa te iubesc pentru asta. (Ai vazut, la al doilea, am folosit trecutul).

Da, il iubesc si pe el, dar cu o alta parte de vorbire. Si la al doilea, cu un alt timp trecut.

Voiam insa sa stii ca intr-o alta falie de timp, nu m-as fi sfiit sa te privesc ca pe un intreg si as fi crezut ca e prea putin.

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP