Un produs Blogger.

duminică, 23 decembrie 2018

Pe mine mă întristează sărbătorile. Mă întristează să văd oamenii alegând drumul cel mai scurt. Fiecare știe ce vrea. Fiecare știe unde trebuie să ajungă.Totul e calculat exact, fără nicio marjă de eroare.

Când scap privesc cerul.

1 păreri:

qwykx 10 ianuarie 2020 la 22:33  

si eu cand scap privesc cerul.si aici pe wp. tu esti cerul meu
stii ca atunci cand sunt cumva ”in cofa” alerg aici. mi s-a mai intamplat o data.
nu-ti cer nimic, nu vreau nimic, decat sa ma lasi sa plang aici la tine.
acum am aflat ca a plecat de pe pamant Camelia - blogul unei Camelii- am citit-o deseori, nu mi-am incrucisat pasii cu ea nu stiu cum si de ce, din cauza sa nu stric prin prezenta mea, legaturile de suflet pe care le facea cu cei probabil de care avea cu adevarat nevoie.
Imi pare atat de rau, nu ma pot opri din plans si-mi vine sa ma zgarii ca nu i-am spus nimic niciodata. era un om minunat, avea un suflet plin de atatea frumuseti si atat de curat
nu stiu, iarta-ma ca am venit asa, acum cateva ceasuri voiam sa intru la sfarsitul anului sa-ti spun ca, nu stiu ce sa-ti spun ceva si am amanat gandindu-ma sa-ti scriu dupa ce sting aragazul, aveam niste orez cu lapte pe foc si nu voiam sa-l las nesuprvegheat ca mereu mi se prinde dar nu m-am gandit ca o sa intru si sa-ti spun asta.
imi pare atat de rau de ea ca si cand mi-ar fi fost o sora, un prieten apropiat, nu pot sa-ti spun de ce, atata doar ca e bine ca ma lasi aici sa plang simteam nevoia sa vb cu cineva de aici care stie, asa cum stii tu, care intelege, asa cum numai tu stii s-o faci, care e dincolo de orice interpretare si gand impestritat, mi-e dor sa vorbesc cu cineva prin cuvinte simple, stiu ca tu n-o s-o faci si nici n-o sa-ti cer, am mai facut greseala asta, nu ma privi in niciun fel, simte doar totul- mut si alb care ne acopera sufletele ca o plapuma atunci cand ingheata de durere
ceva m-a legat profund de ea si nu stiu ce, imi pare atat de rau, avea un copil mic cred, am sa-i cer lui Dumnezeu sa-i trimita cererea mea de iertare ca nu i-am scris niciodata nimic ca sa-i incalzesc sufletul si cuvantul meu nerostit de iubire si sunt convinsa ca o sa i-l dea.
Nici tie n-o sa-ti mai gresesc, de cate ori o sa simt nevoia sa-ti spun ceva, orice, o sa vin aici in paginile tale din spate asa incat sa nu se sperie nimeni dintre persoanele care ar putea sa o faca si sa fuga
asta numai daca o sa vrei
acum nu mai judec limpede sa-mi zici daca nu e bine ce vreau sa fac, bine pentru tine
pe blog nu pot lasa garda jos o sa iti explic de ce dar nu acum
, acum nu pot
Multumesc, multumesc

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP