Un produs Blogger.

sâmbătă, 10 august 2019

Știu pe de rost un singur număr de telefon. E numărul unei bănci. Duminica banca nu lucrează, iar sâmbăta are program până la 11. Dacă am o problemă pot să sun.

Dimineața rearanjez lucrurile în cameră, apoi fac acei pași care nu mă duc nicăieri.

Nu apar bine în fotografii. Ultima dovadă am primit-o ieri. Sau poate nu apar bine în fotografiile de grup. Teama de fotografii a apărut la vârsta de 5 sau 6 ani și nu am scăpat de ea nici azi. Tot ce știam atunci s-a adeverit.
E ca și cum aș locui pe o planetă străină și aș încerca să verific dacă pot supraviețui. Primul lucru pe care trebuie să-l învăț aici e să-mi fie sete.

Când eram mic, vorbeam cu Dumnezeu. Prietenul meu imaginar era Dumnezeu. Apoi nu am mai fost în stare să fac asta.

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP