Un produs Blogger.

duminică, 16 februarie 2020

O privesc în timp ce aranjează lucrurile pe raft, încerc să-i înțeleg logica, sper să ghicesc ce lucru urmează.

Le spun: În fiecare fișier excel pe care îl fac, în fiecare grafic, sunt eu. Întotdeauna a fost așa.

În curând se vor împlini două ore de când m-am trezit.
Nu reușesc să-mi dau seama dacă sunt răcit, dacă sunt apt să donez mâine.

Cândva am fost spiritul locului, apoi am devenit conștiința cuiva.
Aș fi putut fi un electrician bun. Nimeni n-ar fi știut nimic despre mine.
Cândva fabrica la care lucrez a dat un anunț. Pregătea electricieni la locul de muncă. Aș fi putut să candidez.

Spui: Rândul meu e aici.

Ți se dă o mulțime de obiecte. Ți se cere să incluzi cât mai multe obiecte în proiectul tău. La sfârșit trebuie să-l prezinți.
Trebuie să-i imprimi senzația de mișcare.

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP