Un produs Blogger.

sâmbătă, 9 ianuarie 2021

Eram tare mândru de mine că îmi tăiasem unghiile de la picioare înainte de a pleca. Orașul acela era în pantă, de multe ori ne cădeau lucrurile pe care le țineam în buzunare. Până atunci nu fusesem decât de două ori la capătul lumii.



La ce te gândești, aș fi putut s-o întreb pe fata de 17-18-19 ani din fața mea. Se ridicase în picioare să tragă draperiile ca soarele orbitor să nu ne mai intre în ochi.



Seara mergeam să vedem niște rațe cum zboară deasupra unui lac.


În perioada aceea am frământat de două ori și de fiecare dată a fost un succes răsunător.

Secretul e să nu ai niciun fel de griji, i-am spus. Apoi ne imaginam cum ar fi să deschidem o brutărie într-un sat uitat de lume.
Noaptea am visat că locuiam într-un loc cu oameni foarte înalți.

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP