Un produs Blogger.

miercuri, 10 februarie 2021

M-am trezit și am zis Sunt bine! Sunt bine! Apoi am repetat lucrul acesta până mi s-a șters din cap.


De fapt aveam o ușoară febră și o usturime în gât. Dar chestiile astea le am de ceva timp și nu-mi dau seama dacă nu sunt cumva rodul imaginației mele.
Dacă lucrurile stagnează nu pot să-mi dau seama de nimic.
Odată chiar m-am întrebat dacă sunt viu.

2 păreri:

Anonim 12 februarie 2021 la 23:56  

elle s oil -flacon mic ca de esenta de parfum -60 ron x 2 buc (sa fie in casa)
se inspira esenta cat mai profund,(prin atingerea interioara a narilor cu betigasul) si pe o farama de vata se imbiba intr-o picatura de ulei apoi se tine pe limba pana cand esenta o simti adanc in plamani. (contra oricarui tip de viroze)

october 14 februarie 2021 la 12:17  

mulțumesc.

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP