Un produs Blogger.

sâmbătă, 25 mai 2024

M-am trezit devreme, acum e târziu, aș fi putut să mă duc la magazinul din colț îmbrăcat în pijamale, aș fi cumpărat pâine, cafea și zahar, dar eu nu cred în micul dejun, dar mi-ar plăcea. Eu cred în gustarea de la ora 11. Însă nu e la fel.
Pe bulevard e un întreg festival. La capătul bulevardului e instalată o scenă. Dacă plouă oamenii vor fi foarte triști. Unele lucruri nu poți să le faci cu umbrela deschisă.
Un copil îmi întinde un balon. E mustrat părintește. I se spune să nu mai deranjeze trecătorii. Încă un lucru se adaugă la lista lungă cu lucruri pe care nu are voie să le facă și e încă devreme.
Regula socială spune că poți să mergi îmbrăcat în pijamale pe o distanță de 20 de metri în jurul casei. Dacă e o urgență. Asta se află în lista cu lucrurile pe care le poți face.

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP