Un produs Blogger.

P.S

sâmbătă, 4 aprilie 2009

Azi am auzit pe cineva strigand pe strada :Mama,vino! Tata,ramai! Oare de ce a trebuit sa precizeze Tata, ramai!? Nu stiu de unde veneau aceste cuvinte, pentru ca eu nu am intors capul crezand ca nu e frumos.

Cu ceva timp in urma am varsat cafeaua pe covor. Stiu, nu e dimineata, dar n-am mai baut de mult cafea seara, si mi s-a facut pofta. Cum sunt superstitios din fire, am crezut ca asta e un semn. Inainte de asta aveam un nume in minte. N-am inteles cum a reusit numele din minte sa-mi verse cana de cafea din mana, lucrul asta fiind posibil doar daca si numele din minte se gandea la mine. Si mai inainte de asta m-am gandit cum ar fi daca m-as trezi intr-o limba straina. As adormi pe limba mea, insa a doua zi cea mai vorbita limba sa fie o limba straina. Copacii sa infloreasca pe limba asta, cainii sa latre si ei tot pe o limba straina, culorile semaforului sa se schimbe si ele pe alta limba. Totul sa fie diferit, mai putin eu.

Pe de alta parte, nu e asa rea ideea de a bea cafeaua seara. Ma gandesc ca daca tot au vehiculat ideea de a te naste batran si a muri tanar, sau ceva de genul asta, de ce nu ar fi posibil sa te trezesti seara si sa adormi in aceeasi zi dimineata cu putin inainte de cantatul cocosilor?

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP