Un produs Blogger.

vineri, 24 iunie 2011

Şi ea mi-a întins privirea aceea pe care se afla o mână de cireşe şi mi-a spus vrei şi i-am spus nu mulţumesc şi ea mi-a întins privirea aceea pe care se aflau două piersici şi mi-a spus vrei şi i-am spus nu mulţumesc şi eu i-am întins privirea aceea pe care se afla o întrebare altceva? şi ea mi-a întins privirea aceea pe care se afla un răspuns nu pentru azi şi mie atunci nu-mi era nici foame nici sete nici somn şi ea s-a întors printre fructele sale şi eu m-am dus în deşert ca în fiecare seară (am dat drumul la televizor) şi acolo mi s-a făcut şi sete şi foame şi mi s-a pus un nod uriaş în gât de nu am putut să adorm.

9 păreri:

Zvârluga. Zvârluga Bond 16 iulie 2011 la 16:57  

(îţi mulţumesc pentru nimările astea care mi-au umplut cutia după-amiezii)

october 17 iulie 2011 la 14:43  

eu în schimb m-am inspirat de pe blogul tău şi am cumpărat elefantul a dispărut. era cât pe ce să mă inspir şi să iau şi lupul de stepă. însă nu m-am hotărât. am comandat cu o colegă un teanc de cărţi de pe elefant.ro şi a rămas ca după ce o să le citim să facem schimb. mie nu-mi place lucrul ăsta.

Zvârluga. Zvârluga Bond 18 iulie 2011 la 01:25  

Dar uite, te poţi hotărî chiar acuuu. Ia lupul. Ia lupul.
Ah, deci elefantul dispărut a reapărut pe ro. Nu aflasem vestea bună, deşi într-o limbă pe care o ştiu că-n niponă ştiu doar kimono şi hai ku mine.
Cât despre schimbul cu colega, dacă nu-ţi place lucrul ăsta, poate-ţi place lucrul celălalt: întâi faceţi schimb şi dup-aia le citiţi.

october 18 iulie 2011 la 10:59  

păi da, dar altfel ar fi fost dacă m-aş fi hotărât joi când pe elefant.ro erau reduceri de 40% şi asta timp de 4 ore. în cazul ăsta cartea ar fi venit vineri.
cât despre sugestia ta acum e cam târziu, că m-am lăcomit şi am citit deja una şi la cealaltă sunt undeva pe la jumătate.

Anonim 18 iulie 2011 la 16:10  

În cazul ăsta, cred că ar fi mai bine când te inspiri, să expiri uşor şi să te hotărăşti repede.

(altfel, exerciţiu de respiraţie)

Dacă vrei să-mi zici şi mie din teancul ăla ce ţi-ai mai luat şi ce-i bun de mâncat.

october 19 iulie 2011 la 11:31  

Da, pot. E chiar o întrebare uşoară. au fost doar 3 cărţi - aşa se întâmplă de regulă când ai prea mult de ales într-un timp foarte scurt, şi celelalte două presupunând că prima e Elefantul a dispărut, sunt: De ce fierbe copilul în mămăligă şi Adora.

Anonim 19 iulie 2011 la 17:43  

Pe elefant l-am citit de vreo 2 ori, că ai şi văzut cum şi de ce, iar pe-a Aglajei o şi am, primită în dar. M-a cam răvăşit.
Hmmm, Adora sună adorabil. Rămâne de ascultat când va fi.
Merci.

(e prea cald ca să mă mai chem pe nume)

Anonim 20 iulie 2011 la 20:01  

http://thephiliptraumquartet.bandcamp.com/track/a-reading-from-the-elephant-vanishes-written-by-haruki-murakami

october 21 iulie 2011 la 08:17  

mulţumesc pentru link.
ieri îmi cerea cineva să-i spun despre ce e vorba în cartea aceea că na, cumpăr şi eu o carte, două, trei şi lumea ştie şi din ce i-am spus a rezultat că e vorba despre o carte de spionaj aşa că acum de-abia aşteaptă să o citească.

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP