Un produs Blogger.

duminică, 3 iulie 2011

Eram pe atunci foarte înalţi când oamenii de lângă noi erau foarte mici, şi fiind foarte mici nu vedeau ce se întâmplă cu noi, însă noi vedeam şi lucrul ăsta ne tulbura un pic, eram atât de înalţi că nu mai ştiam ce să ne spunem, aveam impresia că ne-am spus tot şi totuşi nici n-am început, o vrabie zbura atunci în jurul tău, tu ai prins-o în palmă, ai spus că îi simţi inima cum îi bate de frică aşa cum ne bate şi nouă, şi lucrul ăsta era când adevărat când fals, m-ai întrebat ce fac, am spus, uite, cumpăr o pâine, te-ai mirat, ai spus, ai bătut drumul ăsta până aici, ţi-am spus că eu merg foarte mult, dar asta nu înseamnă nimic, tu ai spus că vrei să cumperi un bol de fructe pentru la servici şi ne-am despărţit.

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP